Advertising and Marketing in simple words

دانشنامه تبلیغات و بازاریابی آنلاین به زبان ساده

Advertising and Marketing in simple words

دانشنامه تبلیغات و بازاریابی آنلاین به زبان ساده

در این پایگاه به توضیح و تشریح اطلاعات، اصطلاحات تبلیغات دیجیتال در فضای آنلاین و راهکارهای حضور در فضای مجازی و اینترنت می پردازیم.

تبلیغات

هنگامی که کسب و کار شما، نخستین بار در بازار سهام شروع به کسب و کار میکند، با منحنی یادگیری شیبدار مواجه هستید. تجارت سهام با سرمایه گذاری در سهام بسیار متفاوت است و لازم است که قصد خود از انجام کسب و کار را مشخص کنید.


به عبارت ساده‌تر، «سرمایه‌گذاری» در سهام به معنای آن است که شما به دنبال منافع بلندمدت هستید. به این ترتیب که شما برای شرکت سهام می‌خرید و آن را نگه می‌دارید تا به سوددهی برسد. از سوی دیگر، سهام «تجاری» به طور معمول برای شرح تجارت فعال استفاده می‌شود ـ بدین ترتیب که سهام را می‌خرید و برای مدت کوتاهی آن را تا افزایش قیمت نگه می‌دارید و سپس آن را می‌فروشید و سود کسب می‌کنید.

 

در ادامه توجه شما را به این چهار نکته اصلی جلب می‌نماییم:


 


1. همیشه برنامه داشته باشید و به آن پایبند باشید.

هنگامی که سهام می‌خرید همیشه برای آن برنامه داشته باشید. این برنامه باید شامل دلیلی باشد که احساس می‌کنید آن سهام در کوتاه مدت چه سودی برای شما خواهد داشت.

 

به رغم این که تجارت، فعالیتی کوتاه مدت محسوب می‌شود، اما همین واژه کوتاه مدت نیز می‌تواند نسبی باشد. برای برخی ممکن است موقعیتی کمتر از یک روز و برای برخی دیگر یک هفته یا بیشتر باشد. با برنامه‌ریزی برای تجارت خود، می‌توانید سود بیشتری از آن به دست آورید.

 

 

 

2. چنانچه برنامه خوب پیش نرفت، رویکرد احتمالی داشته باشید

برنامه‌ریزی خوب است اما همیشه همه چیز مطابق برنامه پیش نمی‌رود. برخی مواقع، لازم است رویکرد احتیاطی داشته باشید.

 

یکی از احتمالات مربوط به زمانی است که قیمت سهام به یک باره تا سطح خاصی افت کند و شما باید به طور خودکار آنها را بفروشید تا کمتر ضرر کنید. بسیاری از تازه واردان اغلب در این زمینه اشتباه می‌کنند و سعی می‌کنند هر طور شده وضعیت را حفظ کنند که به ندرت چنین کاری ممکن است.

 

 

 

3. همه چیز را در مورد بازارتان بدانید.

به منظور بهبود توانایی خود در پیش‌بینی دقیق چگونگی روند قیمت سهام، لازم است همه چیز را در مورد بازاری که در آن کار می‌کنید بدانید. این کار ممکن است سخت و در واقع کاری تمام وقت باشد.

 

در هر زمانی، باید عوامل موثر بر قیمت سهام را بدانید. همچنین باید یک چشمتان به حوادثی باشد که می‌تواند قیمت سهام را به سویی دیگر بکشاند.

 

تمام اینها مستلزم آن است که همگام با اتفاقات حرکت کنید.

 

 

 

4. مدیریت ریسک را یاد بگیرید.

در کنار بسیاری از مهارت‌های که برای بهبود سهام خود بدان نیاز دارید، قطعاً مدیریت ریسک اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر به سنجش ریسک در قبال نسبت پاداش بپردازید و ریسک مربوط به سرمایه‌تان را مدیریت کنید، قادر به تصمیم‌گیری بهتر در مورد چگونگی و زمان انتخاب تجارت هستید.

 

اگر بتوانید تمام این چهار حوزه را پوشش دهید، تجارت شغلی شما شروعی شگرفت خواهد داشت. تجارت سهام قطعاً برای افرادی که آمادگی ندارند مناسب نیست. این محیطی منحصر به فرد برای چالش کشیدن افراد حتی معامله‌گران زرنگ و دانا است. بنابراین، اگر مهارت‌های مورد نیاز را فرا گرفته و به مطالعه بازار بپردازید، قادر به دستیابی به موفقیت خواهید بود.


منبع: دریک آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی