Advertising and Marketing in simple words

دانشنامه تبلیغات و بازاریابی آنلاین به زبان ساده

Advertising and Marketing in simple words

دانشنامه تبلیغات و بازاریابی آنلاین به زبان ساده

در این پایگاه به توضیح و تشریح اطلاعات، اصطلاحات تبلیغات دیجیتال در فضای آنلاین و راهکارهای حضور در فضای مجازی و اینترنت می پردازیم.

تبلیغات

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

قانون ششم برندسازی: اعتبار


نویسنده:بهروز لطفیان

 

اگر به تبلیغات تلویزیونی، آگهی‌های روزنامه و بیلبوردهای محیطی توجه کنید متوجه می‌شوید که اکثر آنها پر است از ادعاهایی مانند مزه‌اش عالی است، در پول‌تان صرفه‌جویی می‌کند، با کیفیت‌ترین و صدها عبارت دیگر و البته خالق آن تبلیغ یا شرکت سفارش‌دهنده آن معتقد هستند این ادعاها از نظر مخاطب مهم است؛ قطعا! ولی بی‌اعتبارند لذا اثربخشی خیلی کمی دارند یا اصلا اثربخش نیستند. مخاطبان معتقدند، «همه آنها همین ادعا را دارند

 

در دنیای پر از تبلیغ امروز که مخاطبان به همه چیز شک دارند دیگر ادعا کاربردی ندارد و این اعتبار است که باعث موفقیت برندها می‌شود. خوب سوال این است اعتبار چگونه به‌دست می‌آید؟پیشگام بودن اصلی‌ترین راه کسب اعتبار برای یک برند است و اگر برندی در صنعت خود پیشگام نبود چه باید کرد؟ باید با خلق طبقه جدید برای کالا یا خدماتش در آن طبقه نخستین باشد. ممکن است پرسیده شود مگر برای یک کالا یا خدمات چند طبقه می‌توان درست کرد؟

 


نویسنده: صادق رضازاده

اگر تبلیغات فراوان کسب درآمد اینترنتی را دیده اید، و قصد ورود به این حوزه را دارید، توصیه می کنم حتما این مقاله را کامل مطالعه کنید.


 یکی از اولین و مهم ترین و در عین حال ساده ترین و مطمئن ترین روشهای کسب درآمد برای کاربران اینترنت کسب درآمد از طریق کلیک است. در این روش شما باید عضو یکی از سایتهایی که برای مشاهده تبلیغات هزینه پرداخت می کنند شوید و با کلیک بر روی تبلیغاتی که این سایتها پیشنهاد می دهند کسب درآمد کنید.
به نظر ساده است نه؟ دقیقا به دلیل همین سادگی و آسانی کاربری این سیستم از محبوب ترین روشهای کسب درآمد اینترنتی در دنیا محسوب می شود. ولی کار به همین سادگی هم نیست.