Advertising and Marketing in simple words

دانشنامه تبلیغات و بازاریابی آنلاین به زبان ساده

Advertising and Marketing in simple words

دانشنامه تبلیغات و بازاریابی آنلاین به زبان ساده

در این پایگاه به توضیح و تشریح اطلاعات، اصطلاحات تبلیغات دیجیتال در فضای آنلاین و راهکارهای حضور در فضای مجازی و اینترنت می پردازیم.

تبلیغات

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

11 اصل اساسی در رابطه با بازاریابی شبکه ها ی اجتمایی

هر کسی که در زمینه ی بازاریابی دیجیتال تجربه ای داشته باشد، از اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی آگاه است. با این حال، حتی برخی از کارکشته ترین بازاریابان دیجیتال نیز ممکن است هر از گاهی روی شبکه های اجتماعی اشتباه کنند. به نظر می رسد هر ماه حد اقل یک بار باید منتظر خواندن خبری مبنی بر ارسال توئیت یا پستی نامناسب و نسنجیده از سوی یکی از شرکت های بزرگ در فضای مجازی باشیم؛ مواردی که در نتیجه ی آنها روابط عمومی این شرکت ها ضربه ی شدیدی می خورد.

به همین دلیل است که بررسی اصول پایه ی بازاریابی شبکه های اجتماعی هر چند وقت یک بار می تواند ایده ی خوبی باشد. ۱۱ قانونی که در این حوزه هیچگاه نباید فراموش کنید از این قرار اند:

۱- هیچگاه با مشتری وارد دعوای کلامی نشوید

انتقال اصول بازاریابی سنتی به بازاریابی نوین گاهی اوقات می تواند ایده ی خوبی باشد. یکی از آن اصول این است: «حق همیشه با مشتری است».

اگر یکی از مشتریان شما برای طرح نارضایتی خود از کیفیت یکی از محصولات یا خدمات شما، کار را به شبکه ی اجتماعی تان کشاند، از بحث کردن با او اجتناب کنید. دلیلش هم این است که نمی توانید برنده ی این بحث باشید.

به جای دعوای کلامی، سعی کنید برای جلب رضایت او قدم هایی بردارید. این از اصول اولیه ی خدمات مشتریان است. یا اینکه سعی کنید به طریقی مکالمه تان را از شبکه های اجتماعی خارج کنید تا کمتر در برابر دیدگان عموم قرار داشته باشد.