Advertising and Marketing in simple words

دانشنامه تبلیغات و بازاریابی آنلاین به زبان ساده

Advertising and Marketing in simple words

دانشنامه تبلیغات و بازاریابی آنلاین به زبان ساده

در این پایگاه به توضیح و تشریح اطلاعات، اصطلاحات تبلیغات دیجیتال در فضای آنلاین و راهکارهای حضور در فضای مجازی و اینترنت می پردازیم.

تبلیغات

 

در سال 2015 محبوبیت فضای ویدئوهای آنلاین توسعه زیادی پیدا کرد. همه افراد از بازاریابان محتوا گرفته تا کاربران اینترنت و شبکه های اجتماعی به سمت ویدیو گرایش پیدا کردند. اما تحقیقات نشان داده است که ویدیو مارکتینگ همچنان یکه تاز عرصه تبلیغات و بی رقیب در جلب توجه مخاطبان خواهد بود. برای اثبات این ادعا کادوسیه  اینفوگرافیکی از کمپانی Orchestrate، ارائه دهنده نرم افزارهای کسب و کار را تهیه کرده است که در آن به بررسی تاثیر ویدئو در سال 2015، و پیامدهای بالقوه آن برای سال آینده پرداخته است. در یافته های این تحقیق با ما همراه باشید.



این اینفوگرافیک با دلایل محکمی سال 2015 را سال بازاریابی ویدئویی نامیده است ، همچنین Orchestrate اشاره می کند که 70 درصد از بازاریابان B2B ادعا می کنند که ویدیو می تواند با مخاطبان آنلاین تعامل بر قرار کند و آنها را به مخاطبان بالقوه تبدیل کند.87 درصد از بازاریابان آنلاین نیز در حال حاضر از ویدئو استفاده می کنند. در حالی که 85 درصد از مخاطبان اینترنت در آمریکا به تماشای ویدیوهای آنلاین می پردازند، این یک حرکت عاقلانه محسوب می شود.


تقاضا و اشتیاق مصرف کنندگان برای ویدیو در کمپین های بازاریابی بسیار جالب توجه است. با توجه به اینفوگرافیک زیر، به طور کلی 46 درصد از بینندگان پس از تماشای یک ویدیو برانگیخته می شوند، 96 درصد از آنها برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک آن کلیک می کنند ، و 64 درصد از آنها پس از تماشای محتوای ویدئویی محصولات را از سایت خریداری می کنند.


آینده برای ویدیوهای آنلاین بسیار روشن به نظر می رسد. پیش بینی ها برای سال 2016، کاربران ویدئویی آنلاین را 1.5 میلیارد در سطح جهان برآورد می کند و برای سال 2017، 69 درصد از حجم کل اینترنت مصرفی کاربران مربوط به ویدیو خواهد بود.


برای اطلاعات بیشتر در موردتاثیر ویدیو مارکتینگ بر روی یادآوری تبلیغات توسط کاربران، اینفوگرافیک زیر را مطالعه کنید.


video marketing


منبع: Adweek 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی