Advertising and Marketing in simple words

دانشنامه تبلیغات و بازاریابی آنلاین به زبان ساده

Advertising and Marketing in simple words

دانشنامه تبلیغات و بازاریابی آنلاین به زبان ساده

در این پایگاه به توضیح و تشریح اطلاعات، اصطلاحات تبلیغات دیجیتال در فضای آنلاین و راهکارهای حضور در فضای مجازی و اینترنت می پردازیم.

تبلیغات

برای این اصطلاح معادل های فارسی زیادی ارایه شده است. از بازاریابی جاذبه ای گرفته تا بازاریابی ربایشی و بازاریابی درون گرا. فارغ از معادل فارسی این اصطلاح به صورت عمومی می توان Inbound Marketing را محصول بازاریابی محتوا (Content Marketing) دانست.


به طور خلاصه منظور از بازاریابی درونگرا استفاده از کانال های مختلف ارتباطی آنلاین برای انتشار محتوای اصیل شامل عکس، مقاله، پادکست، خبرنامه، بلاگ، کتاب الکترونیکی، فیلم ونظایر آن به منظور جلب توجه مشتری در مراحل مختلف قیف خرید (معادل فارسی Purchace Funnel که در ادامه معرفی خواهد شد) و گشاندن او به سوی کسب و کار است.


به بیان ساده تر بازاریابی درونگرا به آن دسته از فعالیت های بازاریابی گفته می شود بازدیدکنندگان را به سمت کسب و کار می آورد.


این نکته دقیقا برعکس فعالیت های بازاریابی سنتی است که از آن ها به Outbound Marketing یاد شده و در آن بازاریابان باید به محیط بیرون رفته و به دنبال مشتریان بالقوه بگردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی